piątek, 20 maja 2011

Rozdział 22

Lemux próbował uciec, i to  mu się nie udało.
Lemux: Mamo! Pomocy!
Hiena: Zamknij się!
Szika: Już jestem!
Lemux: Mama!?
Szika: Nie! Ale przyszły król.
Lemux: To pan mnie porwał?!
Szika: Zuch chłopak! Nie no, należy ci się 1000 punktów!
Madra: Jestem!
A tym czasie na Lwiej Skale.....
Santta: Felix, gdzie Lemux?
Felix: Powiedz mamą jego przyjaciół,żeby trzymały dzieci na baczności!
Santta: A poco?
Felix: Bo Madra i Szika porwali Lemuxa! Teraz Mufasa jeden wie gdzie on jest!
Santta: To lecę!
Felix: Nie jest dobrze!
A w miejscu jaskini....
Hieny: Mały weź coś zaśpiewaj!
Lemux: ( milczał )
Hieny: Dalej! Morze: ,, Oj tak tak, zaraz mnie hieny zjedzą, oj tak tak''!
                                       Lemux:
Ja się nie boję! Choćby tygrys to ustoję! Hieny dla mnie to szczeniaczki! Nie boję się! Mój tata mi pomoże, tata mi pomoże!
Hieny to zdenerwowało! Mało co jego nie zjadły.
Szika: Przestańcie! Przecież do nasz mały klucz do pokoju sławy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz