środa, 6 czerwca 2012

Rozdział 41

Gdy tylko wstało słońce, Launa znów, poszła na granice. Chciała pójść znów do tego lwa. ( on ma na imię Lon )
Launa: Lon! Jak miło cię widzieć!!! :)
Lon: Też się cieszę.
Launa: Lon, musisz mi pomóc.
Lon: W czym?
Launa: To długa historia. ( zaczęła opowiadać mu o jej życiu ) bla bla bla bla bla bla......... I on chce zabić tego Sizema. Musisz złapać tego posłańca, i zapytać go, gdzie Sizem mieszka.
Lon: OK. Tylko nie wiem co twój ojciec zrobi, jak się dowie, że jego posłańca został zaatakowany prze ze mnie.
Launa: Dla tego go zjesz.
Lon: OK. Dziwnie się czuje.........
Launa: I tak trzymać!
A na Lwiej Skale:
Strix: Znów jej nie ma............
Zeka: Zaczynasz mnie denerwować. Jest stare dobre powiedzenie. Jak coś kochasz, daj mu wolność!
Strix: Powoli zaczynam ją nie kochać!
Zeka: A ty zaczynasz mnie strasznie wkurzać!
Strix: Za kogo ona się ma!?
Zeka: Za twoją córkę.
Strix: Ach.............
Na granicach.............
Launa: Muszę już iść, tata za chwilę się obudzi. Wiesz jak ten ptak będzie wyglądać, prawda?
Lon: Tak nie da się zapomnieć słów z twoich ust.
Launa: Przestań!
I pobiegła do domu.
Zeka: Gdzie byłaś, córeczko?
Launa: Nie muszę ci mówić. Idę do jaskini, bo tato się jeszcze nie obudził.
Mówiła to idąc w stronę jaskini, i ciągle patrzyła na Zekę ( która była poza jaskinią ) i nagle jedną sekundę po tym jak skończyła mówić to BACH! Prosto na Striksa. ( Bo ciągle szła patrząc na Zekę i go nie zauważyła ).
Strix: Błąd Launa. Ja nie śpię od dawna. I ty chyba też nie, co?
Zeka: Strix.
Strix: Gdzie byłaś? Znów na granicy, tak?!
Launa: Miałam ważną sprawę, i nie wtrącaj się w nią! Słyszysz?!
Uciekła z płaczem do Lona.
Strix: Idź! Uciekaj sobie! I tak tam długo nie przeżyjesz! Ja cię jeszcze dopadnę!!!!!!!!!
I głośno zaryczał.
Zeka: Moim zdaniem zaczynasz przesadzać!
Strix: Zamknij się!

2 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podobają te opowieści :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne!
    Czekam na więcej notatek!
    Zapraszam na konkurs
    http://krollew-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń